Bangla-Boys weer (deels) geland! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Cees, Karel, Marcel & Wouter Bangla Boys - WaarBenJij.nu Bangla-Boys weer (deels) geland! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Cees, Karel, Marcel & Wouter Bangla Boys - WaarBenJij.nu

Bangla-Boys weer (deels) geland!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Cees, Karel, Marcel & Wouter

30 Mei 2009 | Nederland, Hillegom

Ja, zoals de meesten van u inmiddels wel hebben gezien, gehoord of anders hebben ervaren / vernomen, zijn de Bangla-Boys weer geland en veilig terug in Nederland! Letterlijk dan wel te verstaan, want ik weet zeker dat ik namens het volledige fellowship spreek als ik zeg dat een stukje van ons in Bangladesh is gebleven.

De periode in Bangladesh was dan ook een geweldige ervaring: wat een ontmoetingen, belevenissen en indrukken! Wat een les voor ons als rijke westerlingen, wat een uitdagingen! Weet dat velen van u met een zekere regelmaat ons weblog hebben bezocht, zodat u vast een beetje snapt wat ik bedoel. Een behoorlijke cultuurschok trouwens, zowel na de heen- als de terugreis. In alle opzichten echt ontzettend intensieve weken gehad die we niet licht zullen vergeten. We zouden er veel over kunnen schrijven, maar nog leuker vinden we het u persoonlijk bij te praten en u een stukje mee te nemen in onze ervaringen; daarom spreken we graag met u af.

Wacht dacht u ervan om direct na de kerkdienst van zondag 21 juni in de grote zaal van De Hoeksteen een halfuurtje bij elkaar te komen? Ik weet het … vaderdag, maar … misschien een niet al te lange dienst en een strak programma van onze kant!

Naast een korte ervaringsuitwisseling, leggen we u graag verantwoording af van wat u ons aan geldelijke middelen meegaf. Ik schreef al dat we deels geland zijn en zien het stukje van ons hart dat in Bangladesh achter bleef als een onderpand om daar verder vorm te geven aan ‘onze’ projecten en daarom laten we u graag delen in de grootse toekomstplannen. Ook daar hebben we u en uw steun immers weer hard voor nodig!

Hoewel we dat op 21 juni graag persoonlijk doen, willen wij u natuurlijk ook langs deze weg heel hartelijk bedanken voor uw belangstelling, voor uw berichtjes, voor uw geld, voor uw luisterend oor, voor uw goede woorden, voor … alles wat onze reis mede zo bijzonder maakte!

Graag tot 21 juni!

Vriendelijke groeten, namens Cees Diepeveen, Marcel den Dulk en Karel de Vries,